Bel direct 010 7370497 of vraag hier vrijblijvend informatie aan

Sociale Veiligheid

Schelden, vloeken en ander ongewenst gedrag, het komt helaas maar veel te vaak voor. Menigeen heeft een kort lontje. Als professional toegeven aan dit gedrag is geen optie, je wilt je immers niet laten koeioneren!

Wij noemen onze agressie-trainingen liever ‘Omgaan met (on)gewenst gedrag’. Je gaat leren hoe je onprettig of zelfs agressief gedrag effectief kunt ombuigen.

Uitgangspunt binnen de trainingen is het onderscheid tussen ‘frustratie-agressie’ en ‘instrumentele agressie’. Bij de eerste soort leer je hoe je effectief en empathisch kunt reageren op op de gefrustreerde cliënt. Bij de tweede vorm -de instrumentele agressie- werken we met een heldere we ‘zero-tolerance’ benadering. Goed omgaan met agressie valt of staat met helder en klantgericht communiceren, en oog houden voor je eigen veiligheid.

Bekijk hier de informatie over de Basistraining omgaan met (on)gewenst gedrag en Agressie. >>