Klantbeleving

Bel direct 010 7370497 of vraag hier vrijblijvend informatie aan

Klantbeleving, hospitality en agressie trainingen

Meestal verloopt het contact met klanten (clienten, patienten) binnen uw organisatie uitstekend. Alle medewerkers doen daarvoor dagelijks hun best.
Soms lopen situaties helaas anders. Schelden, vloeken en ander ongewenst gedrag, het komt allemaal voor. Sommige mensen hebben een kort lontje. Als professional toegeven aan dit soort gedrag is geen optie, je wilt je immers niet laten koeioneren!
Wij noemen onze agressie-trainingen liever ‘Omgaan met (on)gewenst gedrag’. Je gaat leren hoe je onprettig of zelfs agressief gedrag effectief kunt ombuigen naar een respectvolle manier van met elkaar omgaan.

Uitgangspunt
Uitgangspunt binnen de trainingen is het onderscheid tussen ‘frustratie-agressie’ en ‘instrumentele agressie’. Bij de eerste soort leer je hoe je effectief en empathisch kunt reageren op op de gefrustreerde cliënt. Bij de tweede vorm -de instrumentele agressie- werken we met een heldere we 'zero-tolerance' benadering. Goed omgaan met agressie valt of staat met helder en klantgericht communiceren, en oog houden voor je eigen veiligheid.

De trainingen

Klantbeleving en klantgericht werken
Omgaan met (on)gewenst gedrag basis
Agressie Interventieteam (AIT)
AIT Praktijkoefening
Agressietraining voor ambulance medewerkers
Agressietraining voor de brandweer
Agressietraining voor buitendienst medewerkers
Agressietraining voor burgemeester en wethouders
Agressie en onbegrepen gedrag bij dementie
Agressief gedrag bij jonge kinderen
Omgaan met sexuele intimidatie
Agressietraining vervolg en verdieping

 

Van Eik training en advies  Pernis 010 737 04 97