Bel direct 010 7370497 of vraag hier vrijblijvend informatie aan

Agressie trainingen

Schelden, vloeken en ander ongewenst gedrag, het komt helaas maar veel te vaak voor. Menigeen heeft een kort lontje. Als professional toegeven aan dit gedrag is geen optie, je wilt je immers niet laten koeioneren!
Wij noemen onze agressie-trainingen liever ‘Omgaan met (on)gewenst gedrag’. Je gaat leren hoe je onprettig of zelfs agressief gedrag effectief kunt ombuigen.

Uitgangspunt
Uitgangspunt binnen de trainingen is het onderscheid tussen ‘frustratie-agressie’ en ‘instrumentele agressie’. Bij de eerste soort leer je hoe je effectief en empathisch kunt reageren op op de gefrustreerde cliënt. Bij de tweede vorm -de instrumentele agressie- werken we met een heldere we ‘zero-tolerance’ benadering. Goed omgaan met agressie valt of staat met helder en klantgericht communiceren, en oog houden voor je eigen veiligheid.

De trainingen
Omgaan met (on)gewenst gedrag basis
Agressie Interventieteam (AIT)
AIT Praktijkoefening
Agressietraining voor ambulance medewerkers
Agressietraining voor de brandweer
Agressietraining voor buitendienst medewerkers
Agressietraining voor burgemeester en wethouders
Agressie en onbegrepen gedrag bij dementie
Agressief gedrag bij jonge kinderen
Klantgerichtheid en hospitaliteit
Omgaan met sexuele intimidatie
Agressietraining vervolg en verdieping

 

Van Eik training en advies  Pernis 010 737 04 97